Ekonomi Mashtrimi/ Mijëra dyqane të rremë online po vjedhin konsumatorët

Mashtrimi/ Mijëra dyqane të rremë online po vjedhin konsumatorët

Imazhi që vërejti në një faqe interneti tregonte një pallto të gjatë, e përbërë prej lëkurës fallco të deleve dhe jakën prej pelushi. Amber Bass mendoi se palltoja, e cila përshkruhej si e bërë prej lëkure dele dhe lesh, ishte e përsosur për një udhëtim të ardhshëm në Çikago dhe, në shitje me 69,99 dollarë, dukej si një vjedhje.

Por palltoja me mëngë të gjatësive të ndryshme që ajo nxorri nga pakoja nuk kishte asgjë si në fotografi në faqen e internetit ku e kishte porositur KeliSexin.com e cila, nga një hulumtim, ishte imazh i një palltoje të punuar me dorë prej 2,495 dollarë nga shitësi me pakicë Overland Sheepskin.

“Ishte e hollë si një letër”, tha Bass, 43 vjeç, një avokate në Austin.

Mashtrimet në internet janë aq të vjetra sa Interneti, por ekspertët e mashtrimit të konsumatorëve thonë se ofertat mbijnë si kërpudhat pas shiut veçanërisht në kohën e pushimeve, të cilët pritet të shpenzojnë një rekord prej 143 miliardë dollarë në internet këtë sezon. Dhe ndërsa konsumatorët bien rehat duke porositur në internet, llogaritë pa emër në Instagram dhe në telefonat e tyre – ku mund të jetë më e ndërlikuar të dallosh nëse një faqe është e ligjshme – gjithçka shton uljen e mbikëqyrjes dhe me shumë mundësi shton dozat e mashtrimit.

Në Overland Sheepskin, një biznes familjar në Fairfield i ndjekur nga Iowa, drejtuesit thonë se ata kanë qenë duke luftuar një betejë kundër faqeve të internetit që përdorin fotot e tyre për të keqpërfaqësuar veten si shitës. Overland ndau një listë prej 753 faqeve të tilla që ai ka identifikuar që nga fillimi i nëntorit dhe thotë se dhjetëra të tjera mashtrojnë çdo ditë, duke nënvizuar një rritje të llojeve të reja të mashtrimit të konsumatorit.

“Ky është një mashtrim i organizuar në një shkallë masive”, tha Gabriel Openshaë, zëvendës presidenti i shitjeve on line të Overland.

“Këta shitës on line po vjedhin imazhet tona dhe ua dërgojnë klientëve duke i mashtruar në këmbim të parave të tyre”.

Shumica e atyre vendeve – 90 përqind, sipas Openshaw – janë të listuara në Shopify, një platformë udhërrëfyese e rëndësishme në internet që mbështet në më shumë se 1 milion tregtarë.

Washington Post zbuloi shumë faqe të ngjashme në faqen e Shopify.

Javët e fundit, avokatët dhe drejtuesit në Overland thonë se ata kanë raportuar qindra faqe në Shopify. Shopify ka marrë masa për disa nga shitësit të listuar në faqen e saj, por disa prej tyre mbeten aktivë përfshirë edhe KeliSexin, pasi Openshaw dhe ekipi i tij i kanë ngritur alarmin me dhjetra herë.

Amy Hufft, një prej zëdhënësve të Shopify, tha që kompania i ka trajtuar dhe po trajton shqetësimet në lidhje me tregtarët e saj “shumë seriozisht”. Një ekip i brendshëm monitoron për veprimtari të mundshme mashtruese, tha ajo, dhe i mbyll dyqanet “kur e vlerëson të nevojshme”.

KeliSexin nuk iu përgjigj një emaili në lidhje me çështjen.

“Shopify beson në bërjen e tregtisë më të mirë për të gjithë”, tha Hufft. “Ne kemi ekipe të shumta që merren me shkeljet e mundshme të pretenduara për të drejtën e autorit dhe markës tregtare, si dhe ankesa për mashtrim.”

Një analizë e Washington Post e dhjetëra faqeve të internetit të mbështetur nga Shopify gjetën foto të përdorura nga shitës on line të më shumë se 20 markave të mëdha, duke përfshirë J. Crew, Ralph Lauren, Boden, Max Mara dhe All Saints.

Një faqe do të reklamonte një kimono për 21 dollarë, ndërsa një tjetër pretendonte se po shiste një pallto prej lesh kashmiri Max Mara prej $ 6,990 për 47 dollarë. (Një përfaqësues i Max Mara tha që kompania po punon për të “monitoruar dhe dënuar” raste të tilla mashtrimesh. Markat e tjera dhe faqet e internetit nuk u përgjigjën kërkesave për koment.)

Në nivel global, mallrat e falsifikuara pritet të jenë një treg prej 1,82 trilion dollarësh deri në vitin 2020, sipas një raporti nga Research and Markets. Dhe, megjithëse shumë prej atyre transaksioneve mashtruese ende ndodhin si në trotuare dhe në dyqane, ekspertët thonë se një numër në rritje po lëviz në internet.

Lojtarët kryesorë të tregtisë elektronike si Amazon janë gjithashtu duke dyfishuar shitësit e palëve të treta, duke rezultuar në më pak kontroll mbi atë që shitet në faqet kryesore, dhe si shitet.

Një analizë e Washington Post muajin e kaluar zbuloi mashtrime në Amazon, duke përfshirë veshje Hermès dhe imitime të çantave të Louis Vuitton, Fendi dhe Guçi. Kompania thotë se përdor “mjete të sofistikuara për të luftuar aktorët e këqij”, dhe ka më shumë se 5000 punonjës të përkushtuar në mbrojtjen e shitësve dhe konsumatorëve nga mashtrimi dhe abuzimi. (Shefi ekzekutiv i Amazonës, Jeff Bezos zotëron The Washington Post.)

Në Overland, drejtuesit thanë se e zbuluan problemin në fund të tetorit, kur një kërkim në Google Shopping për “xhaketë me lëkure dele” u shfaq në dy faqe në internet që ofronin produktet e saj me zbritje të jashëtzakonshme, duke përdorur të njëjtat emra, imazhe dhe përshkrime si në faqen Overland. Ato faqe janë hequr qysh atëherë. Por qindra të reja janë shfaqur.

“Interneti,” është shprehur Alan Brill, drejtor i menaxhimit të riskut kibernetik në Kroll, një firmë këshilluese me qendër në New York, “nuk është projektuar për të qenë i sigurt.”

Kur Austin kërkoi të kthente pallton, një përfaqësues i kompanisë i tha asaj që do të duhej ta dërgonte në Kinë. “Mund të humbasë në procesin e kthimit,” i tha asaj përfaqësuesi. “Nëse humbet, ne nuk mund t’i kthejmë paratë te ju.”

Marrja e një rimbursimi, thonë ekspertët, shpesh mund të jetë e vështirë. Shumica e konsumatorëve, kur marrin një produkt të gabuar në postë nuk arrijnë ta ndërrojnë sepse faqja rezulton e mbyllur.

Kevin Whitaker nuk kishte pritshmëri të mëdha kur ai pagoi 54 dollarë për një pallto lëkure dele nga Neathot.com. Por i pëlqeu ngjyra dhe mendoi se dukej bukur.

“E kuptova se ishte një imitim, por lexova vlerësimet dhe mendova se thjesht do ta vishja disa herë”, tha shoferi i kamionit nga Pittsburgh.

Ai pagoi 6.95 dollarë shtesë për transportin tre-ditor të kthimit. Dy javë më vonë, ai ende nuk ka marrë asgjë nga faqja e internetit. (Sa për produktin në foto, rezultoi të ishte një pallto 3,395 $.)

“Kjo ishte hera ime e parë që kam blerë nga një faqe interneti që nuk e njihja dhe nuk do ta bëj kurrë më”, tha ai. “Ndihem i mashtruar”.

/Washington Post