Kulturë 7 filmat më të mirë që duhet ti shikoni në qershor

7 filmat më të mirë që duhet ti shikoni në qershor

Qershori çel zyrtarisht sezonin e verës për sallat e kinemave dhe filmat e mëdhenj e njohur si “blockbusters” jo vetëm që nuk do të mungojnë, por do të jenë me tepri përgjatë gjithë muajit, me thuajse dy për çdo javë të muajit të gjashtë të vitit.

Rikthime të mëdha në ekran, por edhe pikënisje të reja kinematografike i kanë lënë dashamirësit e filmave në ankth dhe tashmë, të gjithë do të kenë mundësinë të shijojnë aksionin dhe aventurat e personazheve më të dashur.

Këto, janë shtatë filmat, të cilët nuk duhen humbur në ekranet e mëdha këtë qershor.

The Flash

Këtë muaj do të dalin dy filma superheronjsh, ku personazhet fluturojnë mes universeve alternative.

Oferta e Marvel është Spider-Man: Across the Spider-Verse.

Ajo e DC është The Flash, në të cilin një Barry Allen super i shpejtë krijon aksidentalisht një realitet në të cilin Toka nuk ka “mbinjerëz”.

A mundet ai të mposhtë gjeneralin Zod (Michael Shannon), zuzarin kripton nga Man of Steel, i cili është gjallë dhe mirë në këtë realitet të ri?

Flash është i diskutueshëm, sepse ylli i tij, Ezra Miller, pati probleme ligjore dhe të shëndetit mendor vitin e kaluar.

Kjo mund të jetë arsyeja pse publiciteti është fokusuar te bashkë-ylli i tij, Michael Keaton, i cili po luan sërish Batman, tre dekada pasi ai mbajti maskën e zezë në filmat e Tim Burton në 1989 dhe 1992.

“Sinqerisht, me veten time, gjithmonë kam menduar: Vë bast se mund të kthehem dhe ta gozhdoj atë personazh”, tha Keaton për Rebecca Keegan në Hollywood Reporter. “Dhe kështu mendova, epo, tani që po më pyesin, më lejoni të shoh nëse mund ta bëj këtë”.

Transformers: Rise of the Beasts

Pesë vjet pas filmit të fundit të Transformers, robotët alienë janë kthyer për të shkaktuar më shumë dëme, megjithëse ky episod në ekskluzivitetin e lodrave Hasbro është diçka si një rindezje.

Pesë filmat e parë u drejtuan të gjithë nga Michael Bay, ndërsa ky është me regji të Steven Caple Jr, i cili bëri Creed II.

Ai solli Maximals, të cilët maskohen si kafshë dhe jo si makina dhe kamionë, shtoi disa shoqërues të rinj njerëzorë (Anthony Ramos dhe Dominique Fishback) dhe vendosi veprimin në 1994, kur Optimus Prime, udhëheqësi i Autobots, ishte ende duke mësuar.

“Gjëja që është unike për këtë film është se ne në fakt kemi një Transformer që ka një hark karakteri dhe ky është Optimus”, tha producenti i filmit, Lorenzo di Bonaventura, për Tamera Jones në Collider. “Ne e kemi parë me audiencë dhe i kemi dëgjuar ata të flasin për të. Është padyshim Optimus, por ka diçka pak më ndryshe. Dhe në fund të filmit, Optimus është bërë djali që ju e keni njohur nga filmat e Bay”.

Elemental

Filmi vizatimor më i fundit i Pixar është vendosur në Element City, një metropol ku të gjithë përbëhen nga një nga katër elementët klasikë: toka, uji, ajri dhe zjarri.

Por çfarë ndodh kur një burrë me ujë (me zërin e Mamoudou Athie) tërhiqet nga një grua e zjarrtë (Leah Lewis)? A mund të bëhen gjërat me avull?

Koncepti i zgjuar antropomorfik është tipik për studion që krijoi Inside Out, por drejtori i Elemental, Peter Sohn, thotë se romanca e tij e përplasjes kulturore ka të bëjë në të vërtetë me të qenit djali i emigrantëve koreanë në Bronx dhe më pas të martohet me një grua që nuk ishte koreane.

“Kam kaq shumë kujtime nga rritja në këtë dyqan”, i tha ai Sohn Sarah El-Mahmoud në CinemaBlend, “dhe të gjithë klientët e babait tim erdhën nga kudo dhe lanë shtëpitë e tyre për të ardhur në një tokë të re, dhe të gjithë ishin duke u përzier në lagje të vogla të bukura me kulturat dhe gjuhët e tyre. Kështu nga kjo erdhi edhe historia”.

Spider-Man: Across the Spider-Verse

Në vitin 2018, Spider-Man: Into the Spider-Verse bashkoi shumë stile të ndryshme animacioni për të formuar një kryevepër magjepsëse të pop-artit.

Ai gjithashtu mblodhi së bashku shumë Spider-Man të ndryshëm. Zvarritësit e murit nga realitete të ndryshme alternative përfshinin një Spider-Man të ri, Miles Morales (Shameik Moore), një person të njohur, Peter Parker (Jake Johnson) dhe një Spider-Woman, Gwen Stacy (Hailee Steinfeld).

Dhe ky ishte vetëm fillimi.

Vazhdimi do të përfshijë gjashtë universe paralele dhe do të shfaqë 240 personazhe, shumë prej tyre të lidhur me Merimangën: Oscar Isaac, për shembull, jep zërin e Spider-Man të vitit 2099.

“Keni parasysh, Miles shpëtoi të gjithë multiversin në filmin e parë”, i tha Kemp Powers, bashkëregjisori, Rafael Motamayor në IndieWire. “Tani atij i duhet të tërhiqet dhe të menaxhojë jetën dhe familjen dhe të kuptojë se ai kurrë nuk ishte ‘Sider-Man i lagjes miqësore’, ai ishte Spider-Man-i që shpëtoi shumë universin”.

Asteroid City

Komedia e fundit postmoderne e Wes Anderson është vendosur në një kongres të yjeve në një shkretëtirë të SHBA-ve në vitet 1950 – dhe nuk ka mungesë të yjeve për t’i parë, pasi kasti përfshin Scarlett Johansson, Tom Hanks, Margot Robbie, Tilda Swinton, Jeffrey Wright, Steve Carell, Edward Norton, dhe shumë të tjerë.

Kushdo që i reziston stilit të nënshkrimit të Anderson mund të ndiejë se kasti nuk është i mjaftueshëm për t’i mbajtur ata të shikojnë, por fansat e skemave të ngjyrave të tij pastel, kompozimeve simetrike dhe dialogut të ngordhur do të jenë të jashtëzakonshëm.

“Ekscentriciteti i qytetit të asteroidit, eleganca e tij, gëzimi dhe bollëku i tij i plotë i detajeve brenda kornizës së tablosë e bëjnë atë një kënaqësi të tillë”, thotë Peter Bradshaw në The Guardian. “Po kështu, bën edhe stili i saj më i hollë i kulturës klasike pop amerikane. Me çdo shkrepje të re, sytë tuaj vërtiten rreth ekranit, duke rrëmbyer të gjitha shakatë dhe zbukurimet e vogla piktoreske, secili duke marrë një mikro-qeshje”.

Indiana Jones and the Dial of Destiny

Harrison Ford mund të jetë dy dekada më i vjetër se Sean Connery kur ky i fundit luante babanë e ngathët të Indy në Indiana Jones and The Last Crusade, por 80-vjeçari Ford ka rrahur fedorën e tij kafe për një arratisje arkeologjike të pestë dhe të fundit.

Këtë herë ai shoqërohet nga e bija-perëndi, Phoebe Waller-Bridge, teksa vrapon nëpër glob, i dëshpëruar për të gjetur një pajisje të lashtë matematikore përpara se të bjerë në duart e keqbërësit Mads Mikkelsen.

“Adhuruesve të serisë së aventurës u jepet një film i mbushur me elementë kryesorë të Indy: aksion, humor, mister dhe armiku i tij i vjetër, nazistët,” thotë James Mottram në South China Morning Post.

“Regjisori James Mangold, duke zëvendësuar Steven Spielberg, i afron aventurat e personazhit në një mbyllje të kënaqshme, ndërsa Ford kënaqet duke ripërsëritur rolin për një ‘hurrah’ të fundit”.

Stan Lee

Stan Lee la një gjurmë më të thellë në kulturën e sotme popullore se pothuajse çdo figurë tjetër e vetme.

Si shkrimtar dhe redaktor për Timely dhe më pas Marvel, ai solli markën e tij të energjisë, modernitetit, njohjes së humorit dhe rëndësisë sociale në zhanrin e superheroit, dhe ai bashkëkrijoi dhjetëra personazhe që do të ripërcaktonin “comic books” në vitet 1960, përpara se të shkonte për të dominuar kinemanë në vitet 2010: Spider-Man, Iron Man, Thor, Hulk, The X-Men, Doctor Strange, Black Panther, Black Widow dhe shumë të tjera.

Ai gjithashtu u shfaq në pothuajse çdo film të Marvel-it derisa vdiq në 2018-ën.

Për të festuar atë që do të kishte qenë ditëlindja e tij e 100-të, ky dokumentar, me regji nga David Gelb, tregon se si shkoi Stanley Lieber, djali i emigrantëve hebrenj rumunë në Nju Jork, për të krijuar një univers të tërë.