Më shumë se 850 lopë që kanë kaluar muaj në një anije që endet në Mesdhe nuk janë më të afta të transportohen dhe duhet të vriten, sipas një raporti konfidencial nga veterinerët spanjollë, shkruan Guardian.
Lopët u mbajtën në ato që një aktivist për të drejtat e kafshëve i quajti “kushte të ngjashme me ferrin” në bordin e një anijeje e cila zbarkoi në portin juglindor spanjoll të Kartagjenës të enjten, pasi pronari luftoi për dy muaj për të gjetur një blerës për bagëtinë.
Disa vende kanë refuzuar kafshët nga frika e një virusi i cili transmetohet përmes insekteve, shkakton çalim dhe gjakderdhje te bagëtia por nuk prek njerëzit.
Raporti i veterinerit konkludon se kafshët vuanin nga udhëtimi i gjatë. Disa prej tyre nuk ndiheshin mirë dhe nuk ishin në gjendje të transportoheshin jashtë Bashkimit Evropian dhe as nuk duhej të lejoheshin të hynin në BE. Eutanazia do të ishte zgjidhja më e mirë për mirëqenien e tyre, tha raporti.
Raporti nuk tregon nëse bagëtitë me të vërtetë kanë gjuhë të kaltër, të shkaktuar kjo nga virusi.
“As nuk është përmendur, gjë që është shumë e habitshme”, tha Miquel Masramon, një avokat që përfaqëson pronarin e anijes “Talia Shipping Line”. Anija është e regjistruar në Liban, sipas VesselFinder.
“Përshtypja ime është se me siguri kafshët do të ekzekutohen apo ngordhin dhe do të jetë e pamundur parandalimi i kësaj,” tha ai.
Masramon njoftoi se do të kërkonte kthimin e mostrave të jashtëzakonshme të gjakut të kapura nga shërbimet veterinare spanjolle të enjten për të përcaktuar “nëse ka gjuhë blu”.
Ministria e Bujqësisë nuk iu përgjigj menjëherë kërkesës së Guardian për komente. Më herët të premten, ajo njoftoi se do të merrte vendime të përshtatshme pasi të analizonte të dhënat nga inspektimi.
Fillimisht, anija u nis nga Kartagjena për të dorëzuar bagëtinë në Turqi. Por autoritetet atje bllokuan dërgesën dhe pezulluan importin e kafshëve të gjalla nga Spanja, nga frika e një infeksioni të “gjuhës blu”.
Ky refuzim e ktheu anijen në një “internim ndërkombëtar”. Disa vende kanë refuzuar të ankorojnë anijen edhe për të rimbushur furnizimet e ushqimit, duke i detyruar lopët të vdesin nga uria për ditë dhe të jenë vetëm në ujë.
Lopët ka të ngjarë të kenë probleme serioze shëndetësore pas këtij “ferri” të transportit, tha aktivistja për të drejtat e kafshëve Silvia Barquero, drejtoreshë e OJQ-së Igualdad Animal.
“Çfarë ndodhi me mbeturinat që prodhuan të gjitha këto kafshë për dy muaj? Ne jemi të sigurt se lopët janë në kushte të papranueshme sanitare,” tha Barquero për Reuters.
Ekspertët e ministrisë në bord numëruan 864 kafshë të gjalla. Njëzet e dy lopë vdiqën gjatë udhëtimit dhe dy kufoma janë ende në bord. Eshtrat e të tjerave u copëtuan dhe u hodhën në det gjatë udhëtimit, tha raporti.
Pronësia e këtyre bagëtive është e paqartë. Kompania e eksportit World Trade pretendon se nuk është më përgjegjëse për lopët pasi i shiti ato dhe i ngarkoi në anije.
Një tjetër anije, “ElBeik” gjithashtu lundroi nga Spanja në dhjetor me gati 1,800 lopë. Ajo aktualisht është e ankoruar në portin qipriot të Famagusta.