Vitin e kaluar, i shënuar nga pandemia e virusit Corona, ishte për Lamborghinin në të njëjtën kohë më fitimprurësi në histori, tha prodhuesi i famshëm italian i makinave luksoze.
“Ne jemi të befasuar nga të dhënat. Kombinimi ideal i modeleve dhe përshtatja e produkteve tona me kërkesat e klientëve kanë rritur përfitimin në nivelin më të lartë ndonjëherë”, tha Stephan Winkelmann, kreu i markës së njohur italiane me një traditë prej 58 vjetësh, raporton Bloomberg.
Winkelmann do të thotë, shpjegon agjencia New York, suksesi i jashtëzakonshëm i modelit Urus SUV dhe serisë së kufizuar të super modeleve të shitura si Sian, e cila kushton 3.7 milion dollarë.
Kompania italiane e makinave, një anëtare e Volkswagen Group, shiti 7,430 makina në të gjithë botën vitin e kaluar, rezultati i dytë më i mirë që nga viti 2019 kur u dorëzuan 8,250 njësi.
Lamborghini nuk pranoi të saktësonte saktësisht se cila ishte diferenca operative ose sa u rrit si përqindje e vitit 2019, por tha se të ardhurat e vitit të kaluar ishin 1.61 miliardë euro (1.93 miliardë dollarë), me rënie 11 përqind nga viti 2019.
Shtetet e Bashkuara, me 2,224 automjete të dorëzuara, mbetën tregu më i madh i Lamborghinit, ndjekur nga Gjermania me 607 njësi të shitura dhe Kina, ku u shitën 604 makina.
Ndërsa raportet nga Kina tregojnë rritjen e shitjeve deri më tani në 2021, ai vend duhet të përfundojë i dyti këtë vit, thotë Winkelmann.