Vendi i tij i preferuar është 1B, gjithmonë në First ose Business class.
Miqtë e tij në bord automatikisht “promovohen” në pjesën më komode dhe luksoze të avionit, atij i janë kushtuar jo një, por dy avionë.
Në vitin 2019, ai arriti të fluturojnë mesatarisht më shumë se një herë në ditë, duke përfunduar vitin e fundit para pandemisë me 373 ngritje në 365 ditë.
Është Tom Stuker, 69 vjeç, nga New Jersey, njeriu që ka “udhëtuar më shumë kilometra se çdo qenie tjetër njerëzore”.
37.02 milionë, pothuajse njëqind herë distanca midis Tokës dhe Hënës.
Ai, siç e pranon edhe vetë, ka bërë “investimin më të mirë të jetës së tij” në vitin 1990.
Në mes të krizës financiare, disa linja ajrore amerikane – përfshirë United – shitën një biletë për gjithë jetën, për të marrë sa më shumë likuiditet.
Stuker është një nga blerësit: ai shpenzoi 290 mijë dollarë për të qenë në gjendje të fluturojë përgjithmonë, padyshim që rrezikon të humbasë gjithçka nëse linja ajrore falimenton.
Por United nuk dështoi.
Prej disa vitesh është ndër ato në gjendjen më të mirë, edhe nga ana financiare. Dhe Stuker bën bingo.
Jo vetëm sepse ka shlyer prej kohësh të gjitha shpenzimet e bëra për të blerë lejen, por edhe sepse sa herë që fluturon grumbullon milje të cilat nga ana e tij i japin përfitime të ndryshme, edhe jashtë udhëtimeve ajrore.
Të tilla si aksesi në hotelet më luksoze.
Një herë, mori aq shumë certifikata dhuratash – duke përfshirë 50 mijë dollarë nga Walmart – sa e ndihmoi vëllain të rinovonte shtëpinë.
Deri më tani Stuker ka vizituar mbi 100 vende dhe me gruan e tij ka bërë mbi 120 muaj mjalti në vende të ndryshme të planetit.
Të gjitha udhëtimet, ia vlen të kujtohen, pa kosto për të. Para shpërthimit të pandemisë, ai fluturonte mesatarisht nga 200 deri në 250 ditë në vit, më pas iu desh të ngadalësohej për shkak të kufizimeve të ndryshme të udhëtimit.
Atyre që kundërshtojnë ndikimin e emetimeve të dioksidit të karbonit në ajër, ai gjithmonë u përgjigjet duke u thënë se “megjithëse avioni fluturon me ose pa mua, do të kishte qenë më keq nëse do të kisha marrë një avion privat”.
Atij i pëlqen gjithçka në fluturim, përveç vdekjeve.
“Katër pasagjerë vdiqën në udhëtimet e mia, të gjithë nga ataku kardiak, madje dy i njihja”, ka treguar ai.
Për vite me radhë, sa herë që Stuker fluturon, shkakton një humbje prej “disa mijëra dollarësh” për United.
Vendi që ai zë – pa kosto për të – është minus në të ardhurat e kompanisë pasi ajo nuk mund t’ua shesë të tjerëve.
Kjo është edhe për klientët e tjerë që kanë blerë “bileta të përjetshme”.
Me kalimin e kohës, departamentet ligjore të United filluan të përpiqeshin t’i kthenin ato bileta duke i njohur klientit një shumë.
Disa pranuan, të tjerë kanë ndërruar jetë, por Stuker qëndroi i vendosur: gjithmonë refuzonte çdo ofertë dhe madje kërcënoi se do ta çonte kompaninë në gjykatë.
Dhe kështu, duke mos qenë në gjendje të hiqte qafe klientin, United filloi ta përfshinte atë në iniciativa të ndryshme: duke i kërkuar mendimin për menutë e reja në bord, duke i siguruar atij një automjet brenda aeroportit për ta marrë nga një avion në tjetrin kur ka shumë pak kohë mes dy fluturimeve.
Po ashtu e përdor edhe si “fytyrën” e kompanisë për të promovuar disa aktivitete.