Një “samit automobilash” i ndjekur nga zyrtarë të lartë të qeverisë gjermane, përfshirë kancelaren Angela Merkel dhe përfaqësues të industrisë së automjeteve të vendit doli të ishte kryesisht një bisedë rreth synimeve dhe të dhënave klimatike, por pa rezultate konkrete.
Presidenti i Shoqatës Gjermane të Industrisë Automotive (VDA) ka argumentuar se shumë masa të ndryshme të mbrojtjes së klimës janë të koordinuara me industrinë në mënyrë që ekonomia të përballojë transformimin.
“Kompanitë po pësojnë transformimin më të madh në historinë e industrisë së automobilave dhe ne duam që ajo të ketë sukses”, theksoi presidenti i VDA Hildegard Mueller në samit.
Ai paralajmëroi gjithashtu kundër një ndalimi për motorët me djegie të brendshme duke thënë se Komisioni Europian duhet të paraqesë një plan të detajuar mbi një infrastrukturë tarifimi në të gjithë Europën nëse kërkon të shtrëngojë kufijtë e emetimit të CO2 për makinat e vogla dhe disa automjeteve të lehta komerciale.
Merkel ka zhvilluar bisedime të rregullta me prodhuesit e automjeteve që nga fundi i vitit 2019 si pjesë e përqendrimit të qeverisë së saj në zhvillimin e teknologjive digjitale që mundësojnë drejtimin e automatizuar.