Aktori 77-vjeçar O Yeong-su ka rrëfyer se sa shumë ka ndryshuar jeta e tij që nga publikimi i serialit shumë popullon të Netflix. Ai u tregua i sinqertë edhe për anën e errët të famës. Mësohet se ai ka refuzuar një sërë ofertash që i janë bërë për tu shfaqur në reklama të ndryshme
Yeong-su tha se shumë njerëz po përpiqen ta kontaktojnë saqë i është dashur që vajza e tij ta ndihmojë.
“Ndihem sikur po notoj në ajër. Më bën të mendoj. Unë duhet të qetësohem, të organizoj mendimet e mia dhe të mbaj veten në tokë tani.
Shumë njerëz më kanë kontaktuar dhe për shkak se nuk kam një menaxher për të më ndihmuar, është e vështirë për mua të përballoj volumin e thirrjeve dhe mesazheve që kam marrë. Kështu që vajza më ka ndihmuar.
Gjërat kanë ndryshuar mjaft. Edhe kur dal në një kafene apo diku tjetër, tani duhet të jem i vetëdijshëm se si u shfaqem të tjerëve. Më ka bërë të mendoj: “Të jesh i famshëm është gjithashtu i vështirë” – tha aktori.
Yeong-su është një aktor veteran i cili ka luajtur filma për gati 6 dekada kur filloi karrierën e tij në 1963.
“Shoqëria jonë shpesh pranon vetëm vendin e parë, sikur të gjithë të tjerët nuk kanë rëndësi. Sikur ekziston vetëm vendi i parë, dhe vendi i dytë është i pakuptimtë. Por edhe pse vendi i dytë humbi nga vendi i parë, vendi i dytë gjithashtu mundi vendin e tretë. Pra, të gjithë janë në fakt një lloj fituesi.
Unë nuk kam tani ndonjë ambicie të madhe. I madh apo i vogël, kam marrë shumë gjëra teksa jetoj jetën time. Tani, dua të lë pas ato gjëra që kam marrë. Për ta thënë thjesht, le të themi që ju shkoni në një mal dhe shihni një lule. Kur jemi të rinj, këputim lulen dhe e marrim për vete.
Por kur të arrish moshën time, e lë atje saktësisht ashtu siç është, dhe kthehesh për ta parë përsëri më vonë. Njëlloj është edhe me jetën. Duke i lënë gjërat pikërisht ashtu siç janë edhe pse nuk është e lehtë” – tha ai.
“Squid Game” është zyrtarisht seriali i ri më i ndjekur i Netflix duke tërhequr 142 milionë njerëz në muajin e tij të parë.
Drama koreane ka shtuar 4.4 milionë abonentë të rinj në Netflix, duke rritur abonimet globale në 213.5 milionë. Vetëm ky serial rriti fitimet e kompanisë me 1.4 miliardë dollarë, gati dyfishin e sasisë që platforma mori në tremujorin e tretë të vitit 2020.