Në mes të shkretëtirës shterpë të Nevadës, ekziston një rrugë e pa shënuar me pluhur që të çon në portën e përparme të Zonës 51. Është e mbrojtur me një gardh zinxhiror, një portë dhe disa shenja frikësuese.
Përtej portës, kamerat shohin çdo kënd. Në kodrën e largët, ka një kamion të bardhë me një xham të ngjyrosur që shikon nga poshtë çdo gjë. Vendasit thonë se baza ka dijeni për çdo breshkë të shkretëtirës. Të tjerë pohojnë se ka sensorë të ngulitur në rrugën e afërt.
Por çfarë ndodh në fakt në “Zonën 51”?
Ende nuk dihet se çfarë ndodh saktësisht brenda “Zonës 51” dhe për dekada të tëra ka pasur spekulime. Ka fjalë që brenda saj jetojnë vizitorët galaktikë. Një nga thashethemet më të shumta është se aty brenda ndodhet avioni sovjetik, që u rrëzua në vitin 1947 dhe mbetjet e tij ndodhen brenda “Zonës 51”
Disa madje besojnë se qeveria amerikane filmoi hënën e 1969 në një nga hangarët e bazës.
Për të gjitha mitet dhe legjendat, ajo që është e vërtetë është se “Zona 51” është e vërtetë dhe ende shumë aktive. Nuk mund të ketë alienë apo imazhe të hënës brenda këtyre gardheve, por diçka po ndodh dhe vetëm disa prej tyre janë të pranishëm në atë që po ndodh më tej në atë rrugë të mbikëqyrur me rreze në Nevada.
“Urdhri i ndaluar për të parë atë që ndodh në “Zonën 51”, është ajo që i bën njerëzit të pyesin se çfarë ka atje”, thotë historiani i hapësirës ajrore i cili ka studiuar “Zona 51”, për më shumë se tre dekada.
Origjina e një misteri
Fillimi i misterit për “Zonën 51” lidhet drejtpërdrejt me zhvillimin e avionëve të zbulimit U-2. Pas Luftës së Dytë Botërore, Bashkimi Sovjetik uli perden e hekurt rreth vetes dhe pjesës tjetër të bllokut lindor, duke krijuar një ndërprerje për inteligjencën për pjesën tjetër të botës. Kur sovjetët mbështetën pushtimin e Koresë së Veriut në Korenë e Jugut në qershor 1950, u bë gjithnjë e më e qartë se Kremlini do të zgjeronte në mënyrë agresive ndikimin e saj. Amerika shqetësohej për teknologjinë, qëllimet dhe aftësinë e BRSS për të nisur një sulm të papritur – vetëm një dekadë larguar nga sulmi japonez në Pearl Harbor.
Në fillim të viteve 1950, US Navy dhe Forcat Ajrore dërguan avionë të ulët fluturues në misionet e zbulimit mbi BRSS, por ata ishin në rrezik të vazhdueshëm për t’u rrëzuar. Në nëntor të vitit 1954, Presidenti Eisenhower miratoi zhvillimin e fshehtë të një aeroplani të zbulimit të lartë të quajtur U-2. Një nga urdhrat e parë të biznesit ishte gjetja e një vendi të largët, të fshehtë për trajnim dhe testim. Ata e gjetën atë në shkretëtirë jugore të Nevadës pranë një banese që ndodhej në vendin e quajtur Liqenin Groom, që dikur ky vend i shërbeu Luftës së Dytë Botërore për pilotët e Ushtrisë Ajrore.
I njohur me hartën e tij si “Zona 51”, ky vend nuk u bë një bazë ushtarake e re sekrete. Për të bindur punëtorët që të shkonin aty, Kelly Johnson, një nga inxhinierët kryesorë të projektit U-2, i dha një emër më tërheqës: Paradise Ranch.
Bërja e një miti
Testimi i U-2 filloi në korrik të vitit 1955, dhe menjëherë raportet u vërshuan në lidhje me zbulimet e paidentifikuara të fluturimit. Nëse i lexoni detajet në një raport të vitit 1992 të CIA-s, i cili u deklasifikua me redaktime në vitin 1998 (dhe më pas u lirua pothuajse në tërësi në vitin 2013), është e lehtë të kuptohet pse.
Shumë nga këto zbulime u vunë re nga pilotët ajror të avionëve të cilët kurrë nuk kishin parë një avion të fluturonte në lartësi të tilla të larta si U-2. Ndërsa aeroplanët e sotëm mund të fluturojnë deri në 45 mijë metra, në mes të viteve 1950, linjat ajrore fluturonin në lartësi midis 10,000 dhe 20,000 këmbë. Avioni i njohur ushtarak mund të arrinte në 40,000 këmbë, dhe disa besonin se fluturimi i drejtuar nuk mund të shkonte më shumë se kaq. U-2, duke fluturuar në lartësi mbi 60.000 këmbë, do të dukej tërësisht i huaj.
Natyrisht, zyrtarët e Forcave Ajrore e dinin se shumica e këtyre zbulimeve të pashpjegueshme ishin teste U-2, por atyre nuk u lejohej t’i zbulonin këto detaje për publikun. Kështu, “fenomenet natyrore” ose “hulumtimet e larta të motit” u bënë shpjegime për zbulimet e UFO-ve, duke përfshirë edhe në vitin 1960, kur U-2 i Gary Powers u qëllua mbi Rusi.
Ajo që është gjithashtu interesante për raportin më të fundit të vitit 2013 është se ajo konfirmon ekzistencën e “Zonës 51”. Ndërsa versioni i vitit 1998 ka redaktime të rëndësishme kur i referohet emrit dhe vendndodhjes së faqes së testimit U-2, versioni pothuajse i pasaktë i vitit 2013 zbulon shumë më tepër, duke përfshirë shumë referime në “Zonën 51”, Liqenin Groom dhe madje edhe një hartë të zonës.
“Kjo është teknologjia e tokës”
Operacionet U-2 u ndërprenë në fund të viteve 1950, por aeroplanë të tjerë të lartë sekretë ushtarakë vazhduan testimet në “Zonën 51”. Gjatë viteve, aeroplanë A-12 dhe të tjerë si Bird of Prey, F-117A dhe TACIT BLUE janë zhvilluar të gjitha dhe testuar në shkretëtirën e Nevadas. Më shumë dokumente të deklasifikuara zbulojnë rolin e “Zonës 51” në “Project Have Donut”, një përpjekje e viteve 1970 për të studiuar MiG-të sovjetike të fshehta.
“Ata i fluturuan ata [mbi Sipërfaqen 51] .. dhe i vendosën luftëtarët tanë kundër tyre për të zhvilluar taktika”, thotë Merlin, “Ata mësuan se nuk mund ta ktheni avionin, por ju mundët që ta tejkalonit. sot …. Tani, në vend që të shohin MiG-17 dhe 21, ka MiG-29 dhe SU-27. ”
Fluturimet janë në vazhdim. Në shtator 2017, një pilot i Forcës Ajrore Lt. Col., u vra në rrethana misterioze kur avioni i tij u rrëzua në Nevada dhe Pentagoni nuk e identifikoi menjëherë avionin.
Sidoqoftë, komplotet e huaja u shtuan në vitin 1989, kur Bob Lazar në një intervistë në Las Vegas lajmëroi se ai kishte parë të huajt dhe kishte ndihmuar në inxhinierimin e anijeve të huaja gjatë punës në bazë. Shumë e kanë shpërfillur këtë si fiction dhe janë të ofenduar edhe për këtë ide, duke përfshirë Merlin, i cili ka kaluar vite duke folur me ish-inxhinierët dhe punonjësit e “Zonës 51”, të inatosur nga të gjitha shqetësimet rreth E.T.
“Disa janë madje të çmendur sepse ata punonin në këto gjëra dhe ndërtuan këto avionë të mahnitshëm”, thotë Merlin. “Kjo është teknologjia e Tokës. Ju pretendoni se është një objekt jashtëtokësor kur në fakt është një objekt amerikan”.
E vërteta është atje
Sot, “Zona 51” ende është shumë në përdorim. Sipas Google Earth, ndërtimet dhe zgjerimet e reja po ndodhin vazhdimisht. Në shumicën e mëngjeseve të hershme, vizitorët me sy shqiponje mund të shohin drita të çuditshme në qiell që lëvizin lart e poshtë. Jo, nuk është një UFO. Është në fakt kontrata gjysmë-sekrete e linjave ajrore komerciale, duke përdorur shenjën “Janet” që transporton punëtorët nga Aeroporti McCarran i Las Vegas në bazë.
Sa për atë që po ndodh këto ditë në bazën ushtarake më sekrete të Amerikës, pak e dimë me siguri. Merlin ka disa supozime të studiuara, duke përfshirë teknologjinë e përmirësuar të fshehur, armët e avancuara, sistemet e luftës elektronike dhe, në veçanti, automjetet ajrore pa pilot.
Ndërsa njohuria rreth Zonës 51 mund të jetë asgjë më shumë sesa fantazi imagjinare, kjo nuk do të ndalojë njerëzit që të kalojnë vetëm përtej gardheve të lidhjes me zinxhirë. “Në nivelin më themelor, kurdo që ke diçka të fshehtë ose të ndaluar, është natyra njerëzore”, thotë Merlin. “Ju doni të kuptoni se çfarë është.”