Kohët janë të vështira në portin kryesor tregtar të Ukrainës në Mariupol.
Punëtorët thonë se gjërat nuk kanë qenë kaq të rënda për dekada. “Nëse vazhdohet kështu, numri i kompanive të anijeve që punojnë me ne do të bjerë vitin e ardhshëm” – tha inxhinierja Maryna Pereshyvatlova, e cila ka punuar këtu për 32 vjet. Sipas BBC, që nga koha e konfliktit që shpërtheu në lindje kur separatistët pro-rusë kapën pjesë të rajonit të Donbas, porti ishte i ‘uritur’ për dërgesat e qymyrit.
Pastaj rusët ndërtuan një urë mbi ngushticën Kerç në Krime, duke kufizuar llojet e anijeve tregtare që mund të hynin në Detin e Azov. Por goditja e fundit dhe më e dhimbshme për ekonominë lokale ishte muajin e kaluar. Tre anije të Ukrainës u pushuan dhe u kapën pranë ngushticës në ujërat ndërkombëtare jashtë Krimesë. Tre nga ekuipazhet u plagosën dhe të gjithë të tjerët janë duke u mbajtur në Moskë në qendrën e rasteve ndërkombëtare. Pas një jave, Rusia ndaloi tregtinë e anijeve në pikën hyrëse të ngushticës Kerç nga vela në Mariupol dhe një port tjetër ukrainas në perëndim, Berdyansk.
Zyrtarët rusë nuk u tregojnë homologëve të tyre ukrainas kur do të bëhen inspektime, cilat anije do të mbajnë ose për sa kohë. “Çdo ditë e vonesës i kushton kompanive të anijeve midis $ 15,000 dhe $ 20,000. “Pas humbjeve të tilla të mëdha , kompanitë nuk dëshirojnë të lundrojnë më këtu. Kjo pasiguri është veçanërisht e vështirë për ne. Pothuajse s’ka më anije fare” – thotë drejtori i portit Oleksandr Oleynyk.Administrata e porteve thotë se ka humbur rreth 40% të dërgesave metalike në javët e fundit. Për punonjësit e portit të Mariupol, gjithashtu, situata është e dëshpëruar. Punët e 4,000 punonjësve në port janë kërcënuar drejtpërdrejt nga veprimet e Rusisë.
Ata kanë nevojë për një zgjidhje politike për të lehtësuar tensionet midis Rusisë dhe Ukrainës. Shumë prej tyre akuzojnë Rusinë për qëllim të ‘mbytjes’ së këtij porti dhe përkeqësimin e situatës në Ukrainën lindore. Deri tani, porti nuk është mbyllur, por askush nuk mund të parashikojë se sa kohë mund të mbijetojë me tregtinë në një ritëm kaq të ngadaltë. Tani situata në port është kaq e zymtë sa që çdo e ardhme për këtë bastion industrial në Detin e Azov duket i pasigurte. Kur Rusia konfiskoi tre anije ukrainase, presidenti i Ukrainës vendosi ligjin ushtarak në këtë rajon dhe disa të tjerë.
Por vendasit këtu janë shumë më tepër të shqetësuar për vijimin e ardhshëm të situatës në det se sa për kufizimet nga Kievi.