BMW-së iu deshën më shumë se dy vjet për të identifikuar dhe vlerësuar dështimin në sistemin e frenimit të makinave të saj, sipas dokumenteve të zbuluara nga Bloomberg. BMW ka vendosur të tërheqë 1.5 milionë makina nga markat që i përkasin portofolit të saj.
Raporti thotë se klientët dhe tregtarët filluan të ankoheshin për defekte në frenim që në qershor 2022. Megjithatë, vetëm muajin e kaluar prodhuesi gjerman i automjeteve njoftoi se sa makina mund të preken nga dështimi i frenave.
Deri në 1.5 milionë makina janë të pajisura me pjesën e gabuar, e cila u furnizua nga prodhuesi i pjesëve të automjeteve Continental AG dhe u shpall si një sistem më i lehtë dhe më efikas, raporton Reuters.
Aksionet ranë, ndërsa kompania e makinave zbuloi shtrirjen e problemit
Aksionet e kompanisë ranë javën e kaluar pasi u zbulua shkalla e problemit, që vlerësohet të fshijë fillimisht rreth 5 miliardë euro nga vlera e saj, raporton Bloomberg.
BMW ka njoftuar se kostoja e riparimit të dështimit të sistemit të frenimit mund të arrijë në një miliard euro, raporton Euronews.
Rreth 80,000 automjete në SHBA u tërhoqën në shkurt si rezultat i shqyrtimit të thellë të problemit nga BMW, i cili filloi në tetor 2023.
Numri është rritur dhe duket të jetë një problem i përgjithshëm për BMW-në, i cili përfshin një numër markash që zotëron deri në Rolls-Royce.
“Nuk është thjesht një rikthim i zakonshëm, është një tronditje e madhe”, tha Ferdinand Dudenhöffer, drejtor i Qendrës për Kërkime Automobilistike në Bochum, sipas Bloomberg.
Ajo që vlen gjithashtu për t’u theksuar është se BMW po forcon furnizuesit e saj të kontrollit të cilësisë me një grup pune, duke treguar se ata po i shikojnë rreziqet më gjerësisht.
“BMW është zakonisht shumë e kujdesshme, duke preferuar stabilitetin mbi goditjet afatshkurtra, gjë që reflektohet në marzhet e saj të fitimit,” shtoi ai.
Bloomberg citoi analistin e prodhuesit të makinave Andrew Graves, gjithashtu një profesor emeritus në Universitetin e Bath, i cili tha se “numri në rritje i tërheqjeve ngre pyetje serioze” në lidhje me kujdesin e duhur në zinxhirët e furnizimit të prodhuesve të makinave. “Ndoshta sektori duhet të fokusohet në kompetencat thelbësore për të shmangur çështje të tilla në të ardhmen,” shtoi ai.
Sipas ligjit amerikan, prodhuesit e automjeteve rrezikojnë gjoba nëse nuk raportojnë menjëherë çështjet e sigurisë tek Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut në Autostrada (NHTSA). Në disa raste, një prodhues mund të mos jetë në dijeni të një defekti, edhe pas një periudhe të gjatë kohore. Ndaj, NHTSA nuk e ka gjobitur BMW-në për dështimin e frenave.
Një zëdhënës i BMW-së tha se u desh kohë për të vlerësuar shkallën dhe ndikimin financiar të tërheqjes, duke shtuar se prodhuesi i automjeteve duhej të diskutonte çështjen me zyrtarë në disa tregje dhe të vlerësonte se sa do të kushtonin riparimet, raporton Bloomberg.