Disa thonë se ajo “shpiku” selfien. Sigurisht Kim Kardashian, e cila mbush 40 vjeç sot, më 21 tetor, e ka bërë atë markën e fabrikës të suksesit të saj në rrjetet sociale: vite më parë ajo pranoi të shkrepte edhe 4 mijë brenda një dite. Simboli i aftësisë së saj në vetë-promovim që e bëri atë të ishte një nga “të famshmet për të qenë e famshme” e fillimit të viteve 2000 në grumbullimin e një pasurie e cila, sipas vlerësimeve të Forbes, arrin 666 milion euro. Por gjithçka, në realitet, vjen nga një strategji e mençur e marketingut e organizuar nga nëna Kris Jenner dhe filloi me reality show “Keeping Up With the Kardashians”, i cili mbajti 14 edicione para se të mbyllte dyert muajin e kaluar.
Kim dhe Kardashians e tjerë janë bërë një mit amerikan i ditëve tona: të famshme, të modës, influencer, sipërmarrëse me linjat e tyre të modës ose kozmetikës. Sipas gazetave amerikane, ato kanë mbledhur gjithsej 600 milionë ndjekës në Instagram, 170 milionë në Twitter dhe 100 milionë në Facebook, një fenomen i pabesueshëm i popullaritetit, fanatizmit dhe vetë-festimit.
Pse janë të famshëm Kardashians?
“Kardashians janë shembulli përfundimtar i personazheve të reality show”, shkroi Rob Sheffield i Rolling Stone, “sepse në jetën e tyre ata kurrë nuk kanë dyshuar asnjë sekondë se ishin të famshme”. Rregulli i vjetër: mjeti më efektiv për të marrë famë, është ta bësh botën të besojë se ti tashmë je i famshëm