Bota Studimi nga Suedia: Hapja e shkollave fillore nuk ndikon në rritjen e...

Studimi nga Suedia: Hapja e shkollave fillore nuk ndikon në rritjen e numrit të infektimeve me COVID-19

Shkencëtarët në një studim nordik kanë zbuluar se mbajtja e shkollave fillore të hapura gjatë pandemisë koronavirus mund të mos ketë pasur shumë ndikim në shkallët e infeksionit.

Nuk kishte ndonjë ndryshim të matshëm në numrin e rasteve të koronavirusit midis fëmijëve në Suedi, ku shkollat ​​kishin mbetur të hapura, krahasuar me Finlandën fqinje, ku shkollat ​​ishin mbyllur, sipas gjetjeve.

Studimi krahason dy vende që ndajnë modele të ngjashme shoqërore, përfshirë qasjen në kujdesin shëndetësor universal, por që miratoi strategji shumë të ndryshme për të trajtuar Covid-19. Suedia shmang një bllokim të duhur, ndërsa Finlanda imponoi një distancim më të ashpër shoqëror.

Të dhënat indikative tregojnë se nuk ka ndonjë ndryshim në numrin e përgjithshme të rasteve të konfirmuara nga laboratori Covid-19 në fëmijët e moshës 1 deri në 19 vjeç në të dy vendet; gjurmët e kontaktit në shkollat ​​fillore në Finlandë nuk gjetën pothuajse asnjë provë të fëmijëve që infektojnë të tjerët, sipas dokumentit të punës të Agjencisë së Shëndetit Publik të Suedisë dhe Institutit Finlandez për Shëndetësi dhe Mirëqenie.