Shefi i Facebook, Mark Zuckerberg pati një “takim konstruktiv” me Presidentin amerikan Donald Trump në Shtëpinë e Bardhë, njoftoi kompania, dhe në një takim që ai më parë kishte në Kongres refuzoi idenë e shitjes së Instagramit dhe WhatsApp-it.
Zuckerberg u takua me “politikëbërësit për të dëgjuar atë që atyre u intereson dhe për të diskutuar rregullimin e Internetit në të ardhmen”, tha Daniel Roberts, një zëdhënës i Facebook.
Trump vetëm shkroi në Twitter se kishte një “takim të këndshëm” me Mark Zuckerberg në Zyrën Ovale, pa specifikuar detaje.
Zuckerberg, i cili vizitoi Capitol Hill vitin e kaluar dhe dëshmoi para Kongresit të SHBA për skandalin e Kembrixhit Analytica, u takua para takimit me Trump dhe me republikanë të shumtë, përfshirë senatorët Josh Hawley dhe John Cornyn.
Hawley ka cicëruar se ai e sfidoi themeluesin e Facebook-ut, që, për të treguar se kompania ishte “serioze në lidhje me paragjykimin, privatësinë dhe konkurrencën”, duhet të shiste WhatsApp-in dhe Instagramin, duke lejuar kështu kontroll të pavarur e censurë të palëve të treta.
“Ai u përgjigj negativisht ndaj të dyve (propozimeve)”, shkroi Senatori Hawley.
Cornyn tha se në një “takim të hapur, ata diskutuan plotësisht përgjegjësitë e mediave sociale, propozimet rregullatore, sigurinë elektorale, privatësinë dhe censurimin e votave konservatore në mediat sociale”.
Facebook është një nga kompanitë më të mëdha të teknologjisë, për të cilën Komiteti Gjyqësor i Kongresit të SHBA kërkoi dhe parashtresa ligjore në fillim të këtij muaji.
Rregullatorët federalë dhe prokurorët e përgjithshëm në pothuajse të pesëdhjetë shtetet e SHBA-së, gjithashtu kanë filluar hetimet e tyre në Facebook dhe Google.
Mediat sociale janë kritikuar për lejimin e sondazheve, që dyshohet se janë mbështetur nga Rusia, për të ndikuar në zgjedhjet presidenciale të vitit 2016, në të cilat Trump erdhi në pushtet duke publikuar reklama.
Në korrik, qeveria amerikane gjobiti Facebook-un me 5 miliardë dollarë për shkeljen e intimitetit të përdoruesve pas rrjedhjes së të dhënave të afro 87 milion përdoruesve nëpërmjet Cambridge Analytica, një firmë këshilluese politike me qendër në Londër që punoi në fushatën zgjedhore të Trump 2016.