Kur investitorët e kapitaleve të mëdha tregojnë kujdesin e duhur, ata përqendrohen në anën financiare të biznesit. A ka kompania një model biznesi interesant? Sa i madh është tregu i adresueshëm? Cilat janë planet e rritjes së kompanisë? Ata punësojnë ekspertë të shtrenjtë dhe përdorin mjete të përparuara të të dhënave për t’iu përgjigjur këtyre pyetjeve dhe për të siguruar që çdo detaj financiar është në tryezë.
Por kur është fjala për vlerësimin e ekipit fillestar, ndjenja dhe intuita e drejtuesve priren të jenë instrumentet kryesore të kujdesit të duhur që hyjnë në lojë. Kjo nuk është një qasje e mirë. Të dhënat na tregojnë se 60% e ndërmarrjeve të reja dështojnë për shkak të problemeve me ekipin.
Një përgjigje e zakonshme e dëgjuar, është se eksperienca e fillimit dhe njohja e produktit parashikojnë suksesin e një sipërmarrjeje të re. Rezultatet tregojnë se nuk mjafton për ta bërë një ekip të lulëzojë.
Eksperienca i ndihmon njerëzit të identifikojnë mundësitë e mira dhe është e lidhur pozitivisht me efektivitetin e ekipit, por një skuadër startup-i gjithashtu ka nevojë për aftësi “të buta” për të lulëzuar me të vërtetë. Në mënyrë të veçantë, studimi tregon se pasioni i përbashkët sipërmarrës dhe vizioni i përbashkët strategjik janë të nevojshme për të arritur në performancën e ekipit, siç vlerësohet nga investitorët e jashtëm të sipërmarrjeve.
Nga start-up-et që janë studiuar, grupi që ka raportuar nivele të larta të përvojës së mëparshme, por mesatare e niveleve të ulëta të pasionit dhe vizionit kolektiv, tregoi performancë të dobët të ekipit kur arriti tek risitë në produktet dhe shërbimet, kënaqësinë e konsumatorëve, kontrollin e kostos dhe rritjen e pritshme të shitjeve.
Gjithashtu është zbuluar se përvoja më e madhe ekipore çon vetëm në performancë më të mirë nëse anëtarët e ekipit ndajnë një vizion strategjik për kompaninë. Kështu, kur anëtarët e ekipit nuk pajtohen për strategjinë e ardhshme të firmës, njohuritë dhe aftësitë që ata kanë, do të kontribuojnë pak në performancën e ekipit.