Kuriozitete rreth një prej strukturave më të famshme në botë.
Ura e Bruklin është një nga simbolet më të famshme të qytetit të Nju Jorkut dhe një nga urat më të mëdha të varura në botë. Megjithatë, ka shumë histori dhe mite që qarkullojnë rreth ndërtimit të saj.
Në këtë artikull, ne do të zbulojmë të gjitha ngjarjet me të cilat u është dashur të përballen ndërtuesit e saj, për të krijuar këtë vepër të famshme arti: nga vështirësitë financiare, te sfidat teknike e tragjeditë njerëzore.
Historia e ndërtimit
Ura e Bruklinit është një nga veprat më të famshme arkitekturore të artit në botë.
E ndërtuar midis 1869 dhe 1883, ajo ishte struktura më e madhe e varur për rreth 20 vjet, me gjatësi 1825 metra dhe me shtyllat e saj prej graniti 84 metra të larta.
Ishte një sukses i paparë inxhinierik dhe rezultati përfundimtar i punës, guximit dhe vendosmërisë së shumë viteve.
Ideja origjinale daton në vitin 1867, kur sipërmarrësi John A. Roebling, një emigrant gjerman, fitoi një konkurs për ndërtimin e saj.
Roebling kishte ndërtuar më parë një urë të varur në Pittsburgh, Pensilvani dhe suksesi i tij e bëri atë një nga ekspertët kryesorë të urave të varura të asaj kohe.
Megjithatë, ndërsa Roebling po bënte matje në vendin ku do të ndërtohej struktura, një varkë e goditi atë duke i shtypur këmbën. Plaga u infektua dhe Roebling vdiq menjëherë pas kësaj, duke lënë gruan e tij Emily Warren Roebling, të mbikëqyrte ndërtimin e urës.
Emily Roebling ishte një grua shumë e guximshme, inteligjente dhe me vendosmëri të madhe.
Pavarësisht skepticizmit në atë kohë për aftësinë e grave për të përmbushur rolet drejtuese, Emily mori përsipër ndërtimin e saj dhe u bë inxhinierja e parë femër, që punoi në një projekt me këto përmasa.
Ndërtimi i urës së Bruklinit nuk ishte i lehtë dhe kushtoi shumë jetë. Punëtorët rrinin pezull në skela pa mbrojtje dhe shpesh vdisnin kur binin në ujë.
Në vitin 1883, gjatë ndërtimit të urës, ndodhi një aksident katastrofik, në të cilin vdiqën 12 burra.
Megjithatë, falë vendosmërisë së Emily Roebling dhe punëtorëve, struktura u përfundua në kohë dhe u hap më 24 maj 1883.
Ura e Bruklinit është një vepër e jashtëzakonshme inxhinierike dhe një dëshmi e këmbënguljes njerëzore.
Ajo është bërë një nga simbolet më të njohura të qytetit të Nju Jorkut dhe një atraksion i madh turistik.
Çdo vit, miliona njerëz kalojnë urën më këmbë ose me biçikletë, duke parë pamjen spektakolare të qytetit dhe të gjirit.
Historia e saj mbetet një frymëzim për shumë njerëz në mbarë botën.
Një sfond për filma, video muzikore dhe vepra të tjera
Ura e Bruklinit ka qenë një vendndodhje e rëndësishme për kineastët nga e gjithë bota, që nga ndërtimi i saj.
Që atëherë, ajo është shfaqur në shumë filma të Hollivudit, dokumentarë, video muzikore dhe vepra të tjera kinematografike.
Një nga filmat e parë, në të cilin shfaqet Ura e Bruklin është “The Great Train Robbery” i vitit 1903. Në film, struktura është sfondi i arratisjes së banditëve.
Më pas, ajo shfaqet në shumë filma noir të viteve 1940 dhe 1950, duke përfshirë “I Walk Alone” (1948) dhe “The Naked City” (1948).
Megjithatë, Ura e Bruklin u bë vërtet e famshme, pasi u përdor në një skenë të famshme nga filmi i vitit 1940 “His Girl Friday” me Cary Grant dhe Rosalind Russell.
Në skenë, dy protagonistët kalojnë urën duke debatuar me gjallëri. Kjo skenë është paraqitur në shumë filma të tjerë, shfaqje televizive dhe reklama.
Në vitet 1970, prona ishte objekt i disa xhirimeve jashtëzakonisht të famshme të “The Godfather”. Në një skenë të paharrueshme, Al Pacino është gati të takojë Sollozzo-n pikërisht atje, por tradhtohet nga ai vetë dhe nga kapiteni McCluskey, të cilët e ndalojnë atë.
Vitet e fundit, ai është shfaqur në shumë të tjera si “The Bridges of Madison County” (1995), “Spider Man” (2002), “Gangs of New York” (2002), “The Dark Knight Rises” (2012) , për të përmendur disa.
Përveç filmave, Ura e Bruklinit është përdorur edhe në shumë videoklipe nga artistë të famshëm si Taylor Swift, Madonna, Jay-Z dhe Alicia Keys. / Esquire