Godzilla vs. Kong vendosi një rekord në kohën e pandemisë, pasi filmi i Warner Bros dhe Legendary Entertainment fitoi 32 milion dollarë gjatë fundjavës dhe 48.5 milion dollarë në pesë ditët e para të shfaqjes në kinematë amerikane.
Godzilla vs. Kong tregon se njerëzit janë të gatshëm të kthehen në kinema pas një viti duke parë Netflix në divan.
Filmi është gjithashtu në dispozicion për abonentët e HBO pa pagesë shtesë. Nuk dihet se sa njerëz e shikuan filmin nga shtëpia.
David A. Gross, i cili drejton firmën e konsulencës së filmit Franchise Entertainment Research, përshkroi shitjet e biletave të fundjavës si “të forta” duke pasur parasysh “kushtet ende të vështira”.
Më shumë se 50 përqind e teatrove në SHBA janë hapur, por shumë, duke përfshirë ato në New York dhe Los Angeles, po punojnë me kapacitet të reduktuar për të qenë në gjendje t’i përmbahen protokolleve të sigurisë.
“Ndërsa kjo është vetëm gjysma e asaj që do të ishte në rrethana normale, fundjava është një tregues i qartë dhe pozitiv që shkuarja në kinema ka pikat e forta të qenësishme që nuk zhduken”, tha Gross.