Markat e famshme shpenzojnë shumë kohë për të përsosur gjërat në mënyrë që konsumatorët të duan markat e tyre. Misioni i tyre është të bëjë klientët të blejnë një produkt të modës pa menduar dy herë. Ekspertët e shitjeve e dinë se konsumatorët nuk janë shumë racionalë kur vjen puna për të zgjedhur midis një marke që pëlqejnë dhe një marke që nuk e njohin. Kjo është arsyeja pse ju blini markat që doni dhe nuk mendoni për pasojat. Por sot, shumë njerëz në mbarë botën po heqin dorë nga blerja e produkteve nga markat e njohura.
A keni menduar ndonjëherë pse doni të blini një telefon, veshjet apo detergjent të veçantë? Është vërtet vetëm për funksionin, shijen, ose veçoritë e tjera? Brigat Side zbuloi se përse ne i duam aq shumë markat.
Çfarë markash blini?
Kompanitë e mëdha shpenzojnë miliona dollarë duke studiuar klientët e tyre. Ata kryejnë sondazhe, eksperimente dhe na studiojnë hap pas hapi. Markat në mbarë botën investojnë shumë që ne ta kemi të pamundur ta imagjinojmë jetën tonë pa to. A është magji? Epo, jo saktësisht.
Në botën e marketingut profesional, ekziston një term i quajtur markë dashurie. Është një markë që shumica e konsumatorëve janë besnikë. Këto janë markat e rrobave, pajisjes dhe mobilieve që zgjedhim menjëherë. Epo, natyrisht, është sepse klientët janë të bindur se vetëm ky produkt do t’i bëjë ata tërheqës, të shëndetshëm dhe të suksesshëm. “Vetëm kjo makinë ju bën të dukeni si James Bond”, për shembull. “Nëse nuk e blini këtë telefon, ju thjeshtë keni ngelur në të kaluarën,” ose “Kjo kafe duket e mrekullueshme në fotografitë e Instagramit”.
Si ju mbërthejnë pas tyre markat që ju pëlqeni – Markat e dashurisë në mbarë botën kanë disa truke që ju bëjnë për vete dhe nuk ju lënë të largoheni.
Një histori e thjeshtë. Një markë tregon një histori rreth saj dhe ju gjeni veten në të. Kjo ju lejon të jeni dikush që dëshironi të jeni: i ri, i suksesshëm, i aftë, dhe i zgjuar.
Ndjeshmëri. Një markë ju bën të ndjeni emocione të forta si pritja apo lumturia sepse telefoni juaj është më i shpejtë se i shokut tuaj. Një markë ka një ngjyrë, formë dhe shije që ju bën të përjetoni diçka para se të blini.
Intimiteti. Një klient ndërton një marrëdhënie personale me një markë dhe ndihet sikur kjo gjë është bërë veçanërisht për të. Ju bleni një palë xhinse për 200 dollarë në vend të atyre 30 dollarë sepse ato kanë një etiketë të veçantë.
Në vitet ’90 dhe ‘2000, njerëzit adhuronin markat. Pra, njerëzit që ishin të gjithë të mbuluar me rroba të markave të ndryshme na dukeshin normalë. Por sot, klientët në mbarë botën po heqin dorë nga blerja e markave të njohura. Ja pse.
Njerëzit nuk duan të bëhen reklama e diçkaje
Një markë ju përdor si një tregtar. Ju blini një T-shirt me një logo të kompanisë dhe paguani para për të veshur rrobat dhe për t’i reklamuar ato ndërsa ecnin rrugës. Është pak e palogjikshme, a nuk mendon? Shikoni fotot e blogerëve të modës në Instagram: çanta, kozmetikë, telefona – të gjitha këto gjëra mbulohen nga emrat e markave. Megjithatë, markat e mëdha kanë dëgjuar klientët dhe kanë filluar fshehjen e logos në rroba. Sot, nuk është më e modës të veshësh rroba me logo.
Konsumatorët nuk duan të paguajnë më shumë
Shitësit e mëdhenj si Guess dhe Crocs po mbyllin qindra dyqane vetëm për shkak se njerëzit kanë ndaluar blerjen e sendeve. Produktet pa emër janë duke zëvendësuar markat e famshme. Amazon kapi këtë prirje dhe filloi të shiste rrobat pa emër me cilësi të krahasueshme me markat e njohura. Pse të paguani 50 dollarë për një T-shirt kur mund të blini të njëjtin në Amazon për vetëm 12 dollarë?
Moda po vdes. Sondazhet tregojnë se njerëzit modern po heqin dorë nga rrobat për raste të veçanta dhe veshin më shumë xhinse dhe bluza. Mark Zuckerberg dhe Steve Jobs i treguan botës se miliarderët mund të veshin rroba të thjeshta.Ka shumë veshje të lira dhe markat nuk kanë më rëndësi. Në SHBA, njerëzit hoqën dorë nga markat jo sepse duan të kursejnë paratë, por sepse është parimi i tyre. Konsumatorët blejnë veshje jashtëzakonisht të lirë, kjo sepse cilësia është e njëjtë dhe logoja nuk ka rëndësi.
Njerëzit kuptuan se përshtypjet janë shumë më të rëndësishme se gjërat.
Njerëzit kanë filluar të mos blejnë më shumë gjëra. Në vend që të mbushin shtëpitë e tyre me gjëra të padobishme, ata udhëtojnë, takohen me miqtë dhe vizitojnë aktivitete kulturore. Dhe kohët e fundit, shkencëtarët vërtetuan se është e mundur të blini lumturinë. Por ju nuk duhet të shpenzoni paratë tuaja për gjëra materiale. Përkundrazi, shpenzojeni atë në krijimin e përshtypjeve pozitive. Gjërat materiale sjellin shumë më pak kënaqësi sesa një fundjavë që kaloni me miqtë ose duke vizituar një koncert. Shoqëria moderne është lodhur nga “gjërat” dhe tani po kërkon përshtypje.
Konsumatorët kuptojnë se markat shesin gjëra shtesë për ta.
A keni vënë re ndonjëherë se markat e dashurisë nuk ju shesin vetëm një gjë? Pra, blerja e një telefoni të ri super të përparuar është vetëm fillimi. Së shpejti do të blini kufje pa tel, një ngarkues rezervë, një rast dhe shumë pajisje të tjera që mund të jetoni me lehtësi. Por tani, këta ekspertë do t’ju shesin shumë gjëra të padobishme. Markat e dashurisë nuk ju shesin gjëra – ata shesin emrin. Dhe emri në produkt nuk ka rëndësi, sepse një klient besnik është i sigurt për cilësinë e produktit, përpara se edhe ta blejnë atë.
Si ta kuptoni që ju jeni bërë një klient besnik? Ju do të blini një gjë nga markë juaj e preferuar edhe pa zbritje.
Disa fjalë të këshilla se si të heqin dorë nga markat që doni?
Nëse vendosni të ndaloni harxhimin e parave, shkoni më poshtë. Mos mbani shumë rroba të lira. Para se të blesh një produkt, përpiqu të mendosh nëse do ta veshësh të paktën 30 herë. Ekspertët e konsumit rekomandojnë ta bëni këtë.
Autorët e “Happy Money” rekomandojnë që të shtyni blerjet, me fjalë të tjera, kurseni para tani dhe shpenzoni më vonë. Në këtë mënyrë, ju do të keni kohë të mjaftueshme për të menduar për blerjen e ardhshme tërësisht dhe për të vendosur nëse keni nevojë vërtet për të. Ju do të kënaqeni me pritjen dhe ndoshta më vonë do të kuptoni që as nuk keni nevojë për këtë gjë. Mundohuni të numëroni sa para keni shpenzuar për blerjen e markave të njohura , kozmetikës dhe elektronikës. Sot, këto gjëra mund të duken të rëndësishme, por nesër do të ketë edhe gjëra më të modës që dëshironi të blini. Ndoshta duhet të rishikosh gjithë qasjen tënde.