Kultura afro-amerikane ka ndikuar prej kohësh në trendet e modës botërore. Dhe tani, së fundi, një numër gjithnjë e më i madh i stilistëve më ngjyrë po e formësojnë industrinë nga brenda. Stilistë si fituesja e fondit të CFDA / Vogue Fashion Fund dhe themeluesi i Pyer Moss, Kerby Jean-Raymond dhe Virgil Abloh, bënë bujë me etiketën luksoze të streetwear-it Off-White, para se të bëheshin drejtuesit artistikë të veshjeve për meshkuj në “Louis Vuitton” dhe janë ndër stilistët më të rëndësishëm sot për sot.
Por, përkundër këtyre sukseseve që ata kanë korrur në industrinë e modës, projektuesit me ngjyrë janë ende pak të përfaqësuar. Edhe në Nju Jork, ku rreth 25% e popullsisë është me ngjyrë, dhe shumë trende që u shfaqen në javën e modës atje dominuan punime nga stilistë me ngjyrë. Një kompani që përpiqet të trajtojë këtë mospërputhje të diversitetit është Harlem (HFR). Themeluar nga Memphis, amtare Brandice Daniel, organizata ofron një platformë dhe mbështetje për projektuesit me ngjyrë, duke i ndihmuar ata të bëjnë lidhje të rëndësishme që mund të mbajnë bizneset e tyre.
Daniel në fillim konceptoi HFR në vitin 2007. Pasi mori pjesë në një shfaqje të modës në Brooklyn dhe hulumtonte mungesën e dizajnuesve me ngjyrë, ajo u frymëzua për të organizuar shfaqjet e saj të modës shumëkulturore në Harlem, e cila historikisht ka qenë një epiqendër e krijimtarisë. Themeluesja e modës Harlem, Brandice N. Daniel, me projektuesin e kostumeve Ruth E. Carter dhe presidentin e IMG Models Ivan Bart ishin në hapjen e “Next Of Kin”, një ekspozitë që nderoi Carter në shkurt 2019.
Që atëherë, HFR ka organizuar shfaqje mode dhe ngjarje shoqërore për të promovuar talentin në zhvillim dhe për të shijuar arritjet e krijimtarive në të gjithë industritë. Por puna e tij nuk ndalet atje: Në shkurt, kompania priti një ekspozitë në nder të Ruth E. Carter, i cili kohët e fundit u bë personi i parë me ngjyrë që fitoi Oskarin për dizajnin më të mirë të kostumeve. Vitin e kaluar, HFR filloi projektin e tij të profilit të lartë deri më sot: një bashkëpunim me Nike dhe Lebron James. Gjigandi i veshjeve sporteve iu afrua kompanisë për të zbuluar gra që mund të dizenjonin sneakerin e parë të James, HFR x LeBron 16. Ndërsa më në fund projektuesja i Nike, Meline Khachatourian, nisi bashkëpunimin me tre gra të rëndësishme të modës, Harlem – Undra Duncan, Felisha Noel dhe Kimberly Goldson, për të sjellë linjën e re të këpucëve. Pasi bëri debutimin e saj në çmimet vjetore Style dhe Show të modës të HFR në shtatorin e kaluar, këpucët thuhet se u shitën pesë minuta pas lançimit të tyre.
Duncan, e cila filloi linjën e saj Undra Celeste 10 vjet më parë pas Calvin Klein dhe Tory Burch, e përshkroi marrëdhënien e saj dyvjeçare me HFR si “një partneritet të bukur” që e ka ndihmuar atë të bëjë lidhje me blerësit. “HFR mund të ndikojë shumë në biznesin tuaj nëse jeni duke bërë punën” tha ajo në një intervistë telefonike, megjithëse ajo theksoi se organizata nuk ishte “pilulë magjike”.