Airbus SE vendosi të ndalë prodhimin e dyfishtë të A380 pas shumë vitesh në shërbim, duke mbyllur kështu një projekt prestigjioz që fitoi zemrat e udhëtarëve dhe politikanëve, por asnjëherë nuk mbështeti gjerësisht kompanitë ajrore të cilat preferonin avionë më të vegjël dhe më të efektshëm, të ngjashëm me avionët ‘jumbo’ prodhimi i të cilëve do të përfundojë në vitin 2021.
“Njoftimi i sotëm është i dhimbshëm për ne dhe për komunitetet e A380 në mbarë botën” tha në një deklaratë Shefi Ekzekutiv i Airbus Tom Enders.
Nga ky vendim deri tani janë prekur 3.500 vende pune.
Ndërsa A380 ka luftuar për vite me radhë që të përputhet me kërkesat e tregut, veprimi radikal për të anuluar aeroplanin përfundimisht shënon një moment të rëndësishëm për aviacionin civil.
A380 ishte gjithmonë më shumë se një avion, megjithëse shumë i madh. Përkundrazi, ishte manifestimi i përpjekjes bashkëpunuese të Evropës dhe ambiciet industriale të kontinentit, duke premtuar kështu hapësirë dhe luks të pashembullt për aeroporte gjithnjë e më të mëdha.
Konsumator i madh Dubai në të vërtetë u kthye në sponsorin kryesor A380s, me Emiratet që porosisnin një total prej më shumë se 160 njësi, shumë më tepër se çdo linjë ajrore tjetër.
Por tregjet ku Airbus kishte shpresuar të shiste aeroplanin e saj të prestigjit mezi u kapën ose nuk u materializuan fare.
Nuk ka një transportues të vetëm amerikan që përdor A380, linjat ajrore kineze kanë blerë vetëm modelin në numër të ulët dhe Japonia – tradicionalisht një blerës i madh i Boeing 747 – ka marrë vetëm kohët e fundit dorëzimin saj të pare A380.