Extra Jo vetëm Barbie: Talenti i Margot Robbie, transformuese, producente dhe pa llogari...

Jo vetëm Barbie: Talenti i Margot Robbie, transformuese, producente dhe pa llogari në mediat sociale

Është një moment në filmin “Barbie” ku zëri narrativ, i cili në versionin origjinal është ai i Helen Mirren, u drejtohet drejtpërdrejt autorëve: “Shënim për kineastët, Margot Robbie është personi i gabuar për të marrë pjesë nëse doni të bëjmë këtë diskutim”, i këshillon ajo. Ndodh kur Barbie, me gjithë lavdinë e saj, ka një krizë identiteti dhe pretendon se nuk ndihet mjaftueshëm e bukur ose mjaft e mirë, pavarësisht se duket pothuajse perfekte.

Kjo shaka i jep zë mendimit të përbashkët: si mundet Margot Robbie të ketë të njëjtat pasiguri si ne të vdekshmit e thjeshtë? Megjithatë, aktorja australiane arrin të jetë e këndshme dhe empatike edhe aty ku rrezikonte të mos ishte e besueshme.

“Barbie” është filmi i verës, por mbi të gjitha është filmi i Margot Robbie. Është i saj, sepse e mbush me magnetizëm dhe aftësi, por është edhe i saj sepse ajo e realizoi atë, si producente në fillim, pastaj si protagoniste. Robbie po përjeton një moment të artë, i cili erdhi edhe pas një sërë rolesh të rëndësishme, të cilat në moshën 33-vjeçare e bëjnë atë një divë të Hollivudit në kuptimin më bashkëkohor: feministe, artiste që ndryshon shpejt, por edhe sipërmarrëse përveçse aktore.

“Ajo është mahnitëse në gjithçka që bën”, tha Martin Scorsese në 2017, kur e përshkroi atë për listën e 100 njerëzve më me ndikim të vitit të “Time”.

Nga ana tjetër, ishte pikërisht roli në filmin e tij “The Wolf of Wall Street”, katër vjet më parë, ai që e lançoi atë, falë një audicioni, film në të cilin ishte pjesë e kastit edhe Leonardo DiCaprio. Për të performuar skenën nudo të filmit, Robbie rrëfeu se e kishte kapërcyer nervozizmin duke pirë “disa gota tekila”. Dhe ajo ishte gjithashtu e bindur se një 22-vjeçare përkrah një ylli, do të kalonte pa u vënë re: “Në atë kohë mendova ‘askush nuk do të më vërë re, nuk ka rëndësi se çfarë bëj në këtë film, sepse të gjithë do të fokusohen te Leo’”.

Por nuk shkoi kështu dhe me paratë që fitoi me atë rast ka shlyer edhe kredinë e shtëpisë së nënës së saj, së cilës, ka shpjeguar se i ka borxh gjithçka. E lindur në Queensland, e treta nga katër vëllezërit e motrat, Robbie kishte pak kontakte me të atin: prindërit e saj u ndanë kur ajo ishte pesë vjeç dhe ajo u rrit nga nëna e saj, një fizioterapiste, duke kaluar shumë kohë në fermën e gjyshërve të saj. Sukseset e para erdhën me “Neighbours”, një telenovelë australiane në të cilën asaj iu desh të bënte vetëm disa paraqitje, por shpejt ajo u bë një anëtare e rregullt e kastit.

Më pas, kapërcimi drejt Hollivudit dhe lista e personazheve, gjithmonë të ndryshëm dhe gjithnjë e më të rëndësishëm, që filluan të mbërrinin: Harley Quinn e keqe dhe psikopate nga “Suicide Squad”, patinatorja kontroverse Tonya Harding, Elizabeth I e ashpër në “Mary Queen of Scots”. Vetëm “Tonya”, nga viti 2017, i solli asaj nominimin e parë për Oscar (i dyti erdhi me “Bombshell”) dhe ishte gjithashtu suksesi i parë i LuckyChap Entertainment, një kompani produksioni që ajo themeloi së bashku me bashkëshortin e saj, Tom Ackerley dhe miqtë e tyre përkatës të fëmijërisë.

Të dy, të martuar që nga viti 2016, u takuan në një set dhe u bënë çift në jetë dhe punë: “Unë jam pro të bërit biznes së bashku me partnerin dhe martesa është shumë argëtuese”, tha ajo në një nga deklaratat e rralla për jetën e saj private. Me LuckyChap, preferon histori femrash, duke përfshirë filma si “A Promising Woman” dhe seriale si “Maid”.

Me “Barbie” ajo e demonstroi plotësisht: ishte ajo që e bindi kompaninë Mattel t’i jepte liri totale regjisores Greta Gerwig, ajo dëshironte të punonte me Gerwig, – siç tha duke qeshur – të “shkruante veten” si protagoniste, edhe nëse fillimisht nuk ishte menduar të ishte. Kështu që tani është kudo: në mungesë të llogarive zyrtare sociale, ajo ka dhjetëra faqe të dedikuara, të menaxhuara nga fansat e saj.

Bukuria e saj vihet në një lupë zmadhuese në qindra artikuj që hipotezojnë procedurat më të ndryshme (dhe të pakonfirmuara) estetike, si dhe përdoret si model (në vitin 2020 një klinikë publikoi një sondazh ku fytyra e saj ishte më e kërkuara). Një Margot-mani, së cilës ajo i përgjigjet me humor dhe dashuri: një video e vitit 2022 është rishfaqur këto ditë në të cilën ajo ndalon të flasë me një fans të shurdhër duke përdorur gjuhën e shenjave. Pra, ajo është më shumë se një kukull./Corriere della Sera