Extra Ja pse çiftet e lumtur postojnë më pak në mediat sociale

Ja pse çiftet e lumtur postojnë më pak në mediat sociale

Dikur në adoleshencë e shprehnim zyrtarizmin e lidhjes në forma të tjera, ndërsa tani në kohën e “Facebook”-ut dhe “selfie”-ve, është e qartë se kjo është mënyra e vetme për të treguar për marrëdhënien tënde.

Tani është duke u bërë gjithnjë e më e zakonshme për të postuar në lidhje me marrëdhënien dhe jetën tuaj. Nëse nuk është “online”, nuk keni prova se ajo ka ndodhur.

Çështja është të theksuar gjërat më interesante. Koncepti është të ndash pjesët e jetës sonë, në mënyrë që ata që nuk janë më të afërt me ne nuk kanë mundësi t’i shohin dhe nuk ka asgjë të keqe lidhur me këtë.

Por mediat sociale kanë shtuar nuanca të identitetit, lidhjeve dhe vetëvlerësimit. Në mund të hedhim një imazh tonin, sa duhemi dhe si shikohemi nga të tjerët.

Dhe nuk është surprizues fakti se si përfundojmë të dhënë pas emocioneve të klikimeve. Nëse do të dish se si dikush do që ta shoh bota, mos shiko më tej se sa modeli i profilit të tyre në mediat sociale. Nuk ka asgjë më të vërtetë se sa kjo kur flitet për marrëdhëniet intime.

Ndërsa është normale dhe e shëndetshme për të qenë krenarë dhe publikë lidhur me atë që jeni lidhur, është në të njëjtën kohë një lidhje e qartë mes asaj se sa të sinqertë jeni për marrëdhënien tuaj dhe sa shpesh postoni për të.

Ja disa arsye:

1. Ti mund ta bësh veten të ndihet më mirë për të pjesë të jetës tënde, vetëm duke menduar se njerëzit e tjerë e shikojnë atë ndryshe.

2 .Kur je i/e lumtur me jetën tënde ose një marrëdhënie, je natyrisht më prezentë në të. Kjo do të thotë që postoni më pak, pasi jeta ju bën mjaftueshëm të lumtur, sa nuk doni të shpërqendroheni.

3. Çdo çift që i mban argumentet ose sfidat e tyre intime “offline” është gjithmonë më mirë.

4. Marrëdhënia e tyre i vërteton ato, kështu që ata nuk kanë nevojë ta kërkojnë këtë ndjenjë jashtë.

5. Nuk kanë asgjë për të dëshmuar.

6. Hulumtimet tregojnë se njerëzit që përdorin mediat sociale më pak janë më të lumtur në përgjithësi.

Burimi: BusinessInsider