Kompanitë amerikane instaluan më shumë robotë vitin e kaluar se kurrë më parë, pasi makineritë më të lira dhe më fleksibile mund të përballojnë një numër në rritje të kompanive dhe qëllimi i tyre shtrihet përtej pozitës së tyre tradicionale në fabrikat e automobilave.
Vitin e kaluar 28.478 robotë u dërguan në Shtetet e Bashkuara, që është pothuajse 16 për qind më shumë se në 2017, sipas të dhënave të lëshuara nga Shoqata Michigan për Përmirësimin e Automatizimit,.
Furnizimet janë rritur në të gjithë sektorët, me përjashtim të automjeteve, ku prodhuesit kanë prerë porositë sepse janë furnizuar me sasi të mëdha mjetesh të nevojshme për të prodhuar modele të reja të kamionëve.
Sektorë të tjerë janë “lulëzues”, kështu që dërgesat në kompanitë e ushqimit dhe të konsumit u rritën me 60 përqind krahasuar me vitin e kaluar.
Furnizuesit për prodhuesit e gjysmëpërçuesve dhe elektronikës ishin më të larta se 50 për qind, ndërsa dërgesat për prodhuesit e metaleve u rritën me 13 për qind.
Nevoja për automatizim po rritet ndërsa kompanitë përpiqen të ulin kostot e punës.
Shumë kompani që po konsiderojnë kthimin e operacioneve të huaja në përgjigje të luftës tregtare të administratës së Donald Trump mund të konsiderohen si mënyra më e mirë për të mbetur konkurruese, madje edhe me punëtorët më të shtrenjtë amerikanë.
President i Shoqatës për Avancimin e automatizimit, Bob Doyle tha se automatizimi është duke lëvizur në drejtimin e shumë më të gjerë se sa në fillimet e saj tradicionale.